۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

جزييات اهداء كا رت اعتباري 1/5 ميليون توماني فرهنگيان

آموزش نيوز : دكتر حاجي بابايي جزييات كارت اعتباري فرهنگيان را اعلام كرد.
به گزارش آموزش نیوز ، دكتر حاجي بابايي، وزير آموزش و پرورش گفت: 860 هزار فرهنگي رسمي و پيماني در سراسر كشور مي‌توانند در اولين روز از هفته معلم با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش مناطق خود در سراسر كشور نسبت به ثبت‌نام كارت اعتباري 1/5 ميليون توماني خود اقدام نمايند.

وي اضافه كرد: اين كارت اعتباري 15 ميليون ريالي با سود 4% از طريق بانك ملي در اختيار فرهنگيان قرار مي‌گيرد و اقساط آن در زمان 2 سال از حقوق دريافتي آن‌ها كسر خواهد شد.

دكتر حاجي بابايي افزود: فرهنگيان مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي فرهنگيان در سراسر كشور و نيز فروشگاه‌هايي كه از طريق وزارت بازرگاني در سايت www.Epms.ir اعلام خواهد شد نسبت به خريد كالاهاي با كيفيت داخلي بدون واسطه اقدام نمايند.

وزير آموزش و پرورش در ادامه به برخي از مزاياي كارت اعتباري فوق‌الذكر نظير؛ افزايش توان خريد، گردش مالي و رونق اقتصادي، توسعه اشتغال و توليد، برقراري عدالت اجتماعي، حذف واسطه‌ها، توسعه‌ي تجارت الكترونيك و خريد اينترنتي و ... اشاره كرد و افزود: استفاده از اين كارت اعتباري براي فرهنگيان اختياري است و ميزان اقساط آن درصورت استفاده كامل ماه 70 هزار تومان تعيين شده است.

شايان ذكر است كه كارت اعتباري فوق‌الذكر به فرهنگيان بازنشسته نيز اهداء خواهد شد.
Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست: